Hledat
 
Czech (Čeština)

Náplň práce:

  • • Zahájení a nastavení procesu realizace projektu
    • Sledování a vyhodnocování možných rizik a nákladů projektu, práce v SAP
    • Komunikace se zákazníkem a interními útvary ŠMT
    • Příprava podkladů pro porady a reporting
    • Řešení požadavků zákazníka v průběhu realizace a v průběhu garance
    • Řízení změn
    • Kontrola a řízení procesu expedice produktu k zákazníkovi
    • Kontrola celního procesu
    • Vykonávání činností dle interních předpisů
    • Vyhodnocení ukončeného projektu a vyvození poučení

Požadujeme:

  • • SŠ/VŠ vzdělání – technický směr výhodou
    • Dobrou znalost AJ – komunikace slovem i písmem
    • Velkou výhodou znalost RJ ( Ukrajinština)
    • Znalost práce s PC ( Word, Excel), výhodou znalost SAP
    • Výborné administrativní schopnosti- důslednost, pečlivost, přesnost při vedení agendy
    • Výborné organizační schopnosti
    • Schopnost jednat s lidmi – komunikace interní napříč společností interní a externí se zákazníkem
    • Zodpovědný přístup k řešení úkolů
    • Samostatnost při plnění úkolů ( nejdříve Vás ale samozřejmě zaučíme -😊)
    • Řidičský průkaz sk. B
    • Časovou flexibilitu

Nabízíme:

  • • Práce ve stabilní společnosti s možností osobního růstu
    • Odpovídající, motivující mzdové ohodnocení
    • Pracovní dobu 37,5 hodiny týdně
    • Měsíčně 1200 Kč příspěvek na penzijní / životní pojištění nebo Flexipasy
    • 5 týdnů dovolené
    • 2 dny zdravotního volna
    • Příspěvek na stravování ve firemní jídelně
    • Příspěvek na dopravu
    • Odměny za jubileum / pracovní výročí / pracovní výkony
    • Slevy pro zaměstnance u smluvních partnerů
    • Nástup možný ihned

Vaše životopisy zasílejte na email: volnepozice@cz-smt.cz